Om foreningen

Dalby Gymnastikforening er en del af Dalby Gymnastik og Idrætsforening/DG&IF, og er i dag en forening med godt 100 medlemmer fordelt på alle aldersgrupper. Vi holder til i gymnastiksalen på Bavneskolen, og i sæsonen 2023/24 er vi 8 instruktører.

I løbet af en sæson afholdes forskellige arrangementer, som er med til at fremme det sociale sammenhold.

Hvert år slutter vi sæsonen af med en opvisning for foreningens hold. Det er altid en festlig dag med mange tilskuere og glade gymnaster, som stolt viser, hvad de har lært i løbet af sæsonen.

At gå til gymnastik og fitness i Dalby Gymnastikforening handler ikke kun om aktiviteten i sig selv, men i høj grad om samvær med andre med samme interesse, om glæde, spontanitet, engagement og udfordringer.

Gymnastik er – hvis vi selv skal sige det – verdens bedste sportsgren!

Formand
Louise Jensen